sysslingpyssling

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

Tips om Appar

Av Sanna Michelle - 28 april 2013 10:58

Jag och Michelle ville tipsa om lite roliga iPad/iPhone appar.

 

 


 Benji Bananas är en apa som ska samla bananer till en tjej apa.

Man åker i lianer och ska fånga bananer. 

Det är roligare än vad det låter och vi ger det.

        /5


 

Robot Unicorn Attack 2 är ett jätte roligt spel!

Man är en robot häst som springer på klipor.Man kan komma upp i ´´Rank´´ .

Vi ger spelet 

          /5


 

Kik är en chatt app där man kan chatta med sina vänner.

Du kan skicka bilder och videor och Youtube videor.

Du kan ändra din pratbubbla,profil,namn.

Vi ger Kik

          /5

 

DragonVale är ett drake spel.

Du ska para andra drakar så att det kan bli en annan drake. Man kan bygga upp en hel Drake park.

Det kommer speciella drakar som man kan få i olika tillfällen.

Vi ger DragonVale

        /5


/Sanna (Michelle)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Michelle - 1 maj 2013 16:16


 

Av Sanna Michelle - 30 april 2013 15:57

Ikväll ska jag,Frida och kanske Michelle kolla på Fyrverkirier. Det kommer att bli jätte kul!Det kommer finnas massa roliga grejer. Sockervadd,3 st studsmattor,Linbana,Träd gunga,En annan gunga,Scen,Popcorn GAAAH hur mkt som helst typ :D MICHEL...

Av Sanna Michelle - 27 april 2013 23:19

Idag var det så kallad " Fetis Dagen" för mig och Sanna ( Ps. vi kom på det själva ) JJJJJJAAAAAAAGGGGGGG ÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRR GGGGGAAAAAALLLLNNNNAAAAASSSSSTTTT IIII VVÄÄÄRRRLLDDDEN HUR VÅR DAG HAR VARIT ELLER TJA VAD VI HAR GJORT OCKSÅ Idag så ...

Av Sanna Michelle - 26 april 2013 23:53

Hej. Ikväll ska Michelle sova över hos mig! :3 Men när vi skulle gå och hoppa på min studs matta så kollade vi ut i havet.Då såg vi en helikopter.Den lös jätte starkt ute i havet.Vi trodde att det var någon som hade drunknat. Efter en stund kom de...

Av Sanna Michelle - 26 april 2013 22:27

Michelle   Hejsan jag heter Michelle! Jag vill berätta lite om mig själv ( Ps. JAG ÄR INTE BRA PÅ ATT BERÄTTA OM MIG SJÄLV!!!!)  Jag är en rolig person eller man kan säga att jag är jätte galen      . Ehm... Vad ska jag säga mer om  mig själv h...

Translate This Blog

Presentation


Sanna: Jag är 12 år men ska fylla 13 år,Jag Dansar varje söndagar.

Michelle: Jag är 12 år,Och jag älskar att sjunga

Fråga Oss

1 besvarad fråga

Instagram

  Följ Oss På Instagram

Sanna: L0velypenguin

Michelle:Lovesweetcat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards